Nr. crt. |
Cod | Disciplină | Cat. form. |
Ore/săptămână | Total ore |
ECTS | Titular | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
S1 | S2 | S1 | S2 | ||||||
Discipline obligatorii sem. 1 | |||||||||
1. | PID-153 | Atelier design (2.1) | DS | 1C+10P | - | 77 | 8 | - | Codruța Iana |
2. | PID-154 | Atelier design (2.2) | DS | 1C+10P | - | 66 | 7 | - | Codruța Iana |
3. | PID-155 | Schiță (2.1) Obs: Desfășurarea prevăzută în afara orelor contact (activitate fără îndrumare) |
DS | - | - | 24 | 1 | - | Codruța Iana |
4. | PID-24 | Istoria mobilierului și a ornamentului | DF | 2C | - | 28 | 2 | - | Răzvan Mihai Luscov |
5. | SFA-19 | Grafica de calculator | DF | 1C+1L | - | 28 | 2 | - | Andreea Iosif |
6. | SFA-50 | Estetica și tehnologia lemnului | DD | 1C+2S | - | 42 | 3 | - | Dan Adrian Ionescu |
7. | SFA-33 | Mobilier urban | DF | 1C+1S | - | 28 | 2 | - | Oana Diaconescu |
8. | PID-16 | Design interior - evoluție și tendințe | DF | 2C | - | 28 | 2 | - | Beatrice-Gabriela Jöger |
9. | SFA-17 | Modelaj / machetaj | DF | 1C+1L | - | 28 | 3 | - | Ionel Iștoc |
Discipline obligatorii sem. 2 | |||||||||
10. | PID-156 | Atelier design (2.3) | DS | - | 1C+10P | 77 | - | 8 | Codruța Iana |
11. | PID-157 | Atelier design (2.4) | DS | - | 1C+10P | 66 | - | 7 | Codruța Iana |
12. | PID-158 | Schiță (2.2) Obs: Desfășurarea prevăzută în afara orelor contact (activitate fără îndrumare) |
DS | - | - | 24 | - | 1 | Codruța Iana |
13. | SFA-12 | Mobilier - Tehnologie | DS | - | 2C | 28 | - | 2 | Cristina Șerban |
14. | SFA-48 | Vizualizare de obiect | DC | - | 2L | 28 | - | 2 | Andreea Iosif |
15. | SFA-106 | Aplicațiile lemnului | DS | - | 1C+4P | 70 | - | 4 | Dan Adrian Ionescu |
16. | ST-36 | Statică și rezistența materialelor | DD | - | 2C+1S | 27 | - | 2 | Adrian Iordăchescu |
17. | PID-81 | Materiale textile în arhitectura de interior | DF | - | 2C | 28 | - | 2 | Beatrice-Gabriela Jöger |
18. | PID-12 | Activități practice | DS | - | 2L | 28 | - | 2 | Codruța Iana |
Total ore obligatorii / credite | 23 | 25 | 725 | 30 | 30 |
|
|
|