- Calendar examen promovare didactic sem. II an univ. 2024-2025.pdf
- Lista posturilor didactice pentru examen de promovare sem. II 2024-2025.pdf
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea examenului de promovare in cariera didactica universitara.pdf
- Salarii de baza-examen promovare.pdf
Descrieri, atribuții, tematici, bibliografii
Departamentul Bazele proiectării de arhitectură
- Descriere si atributii post Conf.univ.poz.25-sem II-2024-2025 BP.pdf
- Tematica si bibliografie post Conf.univ.poz.25-sem II-2024-2025 BP.pdf
Departamentul Sinteza proiectării de arhitectură
- Descriere si atributii post Profesor univ.poz.9-sem II-2024-2025 SP.pdf
- Tematica si bibliografie post Profesor univ.poz.9-sem II-2024-2025 SP.pdf
Departamentul Științe tehnice
- Descriere si atributii post Lector univ.poz.24-sem II-2024-2025 ST.pdf
- Tematica si bibliografie post Lector univ.poz.24-sem II-2024-2025 ST.pdf
Departamentul Istoria & teoria arhitecturii și conservarea patrimoniului
- Descriere si atributii post Lector univ.poz.29-sem II-2024-2025 ITCP.pdf
- Tematica si bibliografie post Lector univ.poz.29-sem II-2024-2025 ITCP.pdf
Departamentul Proiectare de interior și design
- Tematica si bibliografie post Profesor univ.poz. 3-sem II-2024-2025 PID.pdf
- Descriere si atributii post Profesor univ.poz.3-sem II-2024-2025 PID.pdf
- Descriere si atributii post Lector univ.poz.20-sem II-2024-2025 PID.pdf
- Tematica si bibliografie post Lector univ.poz.20-sem II-2024-2025 PID.pdf
Departamentul Proiectare Urbană și Peisagistică
- Descriere si atributii post Prof.univ.poz.4-sem.II-2024-2025 PUP.pdf
- Tematica si bibliografie Prof.univ.poz.4-sem.II-2024-2025 PUP.pdf
Dosarul de concurs
Acte necesare examen promovare s2 2024-2025.zip
În vederea înscrierii la examenul de promovare în cariera didactică universitară, candidatul va întocmi un dosar care va fi depus în format tipărit și electronic (pe un stick USB, formatul documentelor putând fi Excel sau pdf, după caz), în vederea transmiterii lui către membrii comisiei de concurs.
Cu cel puțin 10 zile calendaristice înaintea desfășurării primei probe de examen, pe pagina principală a site-ului web propriu al universității, care găzduiește și pagina de internet a examenului, candidații vor transmite la adresa site.uauim@gmail.com următoarele documente, în vederea publicării lor pe site-ul universității:
- curriculum vitae (pdf)
- fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale - numai pentru candidații la posturi de conferențiar și profesor (fișa standard în format Excel, conform Anexei 1)
- fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale ale universității (pdf) - Anexa 2
- listă completă de lucrări
Din documentele transmise pentru site eliminați informațiile personale pe care nu le doriți făcute publice (de exemplu numărul de telefon, adresa de email, data nașterii, domiciliul, fotografia).
Dosarul de concurs se va depune la Registratura UAUIM - în format tipărit și în format electronic (pe un stick USB, formatul documentelor putând fi Excel sau pdf, după caz) cu confirmare de primire, direct sau prin intermediul serviciilor poștale ori de curierat care permit confirmarea primirii. Adresa instituției de învățământ superior este specificată pe pagina concursului de pe website-ul specializat, administrat de catre Ministerul Educației, precum și pe site-ul UAUIM.
Plata taxei de înscriere la examenul de promovare (200 RON) se poate face prin transfer bancar în contul Universității de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu deschis la BCR, IBAN RO65RNCB0090000508480011, cu specificația „taxă înscriere examen de promovare”.