- Titulari:
- asist.arh.int. Livia Rus
- conf.arh. Dan Vucicovici
- Colectiv:
- asist.arh. Cristina Iliescu, asist.arh. Bogdan Radu
- Obiective:
- Conceperea unui proiect complex de grafic design
- Conținut:
- PROMOVARE de PRODUS
Realizarea unei identități grafice și verbale pentru un produs existent: logotip, simbol grafic, slogan publicitar etc.
Integrarea identității create în diferite formule de promovare contemporane: afiș, pagină web și social-media
- Metoda de predare:
- Prezentarea unor studii de caz și analiza lor critică, discuții, corecturi individuale pe parcursul proiectului
- Mod de evaluare:
- Evaluare continuă, formativă prin discutii și corecturi; evaluare sumativă după susținerea finală a proiectului: planșe și caiet de studiu
- Bibliografie minimală:
- -Rudolf ARNHEIM –Arta și percepția vizuală, o psihologie a văzului creator, ed. Meridiane, 1979
-Amy GRAVER, Ben JURA –Best Practices for Graphic Designers, Grids and Page Layouts, Rockport Publishers, 2012
-Ellen LUPTON –Thinking with Type, a Critical Guide for Designers, Writers, Editors and Students, Princeton Architectural Press, 2012
-Philip MEGGS –A History of Graphic Design, John Wiley &Sons Inc., 2012
-Josef MULLER-BROCKMANN –Grid Systems in Graphic Design, Niggli Verlag, 1996