UAUIMAnunțuriProgramul „EURO 200” – ajutor financiar pentru studenți în vederea achiziționării de calculatoare

Programul „EURO 200”

Ajutor financiar pentru studenți în vederea achiziționării de calculatoare

4 iunie 2021

Programul EURO 200 este un program prin care studentii din cadrul institutiilor de invatamant superior acreditate din Romania, cu o varsta de pana la 26 de ani, care provin din familii cu un venit lunar brut de maximum 250 RON pe membru de familie, pot beneficia de un ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare, cf. HG 297/03.05.2018.

Ajutorul se acorda o singura data in cadrul unei familii. Pentru obtinerea ajutorului aferent achizitionarii unui calculator in baza Legii nr. 269/2004, beneficiarii intocmesc o cerere conform modelului prevazut in anexa nr. 2 din cadrul Hotararii Guvernului nr. 1294/2004, pe care o depun la institutia de invatamant la care sunt inmatriculati.

Depunerea cererilor si a dosarelor cu actele doveditoarese, va face pana la data de 15.06.2021.

Pentru mai multe detalii va rugam sa studiati documentele din atasament:

1. Legea nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare;
Lege 269-2004.pdf

2. Hotararea Guvernului nr. 1294/2004 privind Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare;
HG 1294 - 2004.pdf

3. Hotararea Guvernului nr. 297/03.05.2018 pentru Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare;
HG 297- 2018 modif norme aplicare.pdf

4. Anexa 2 - Cerere pentru acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare;
Anexa 2 Cerere ajutor financiar calculator studenti.pdf

5. Continut dosar solicitant Program EURO 200 si actele doveditoare, necesare stabilire venit brut lunar pe membru de familie.
Continut dosar - ajutor financiar calc. 2019.pdf

Cererile se descarca de pe site si se transmit online la Biroul social al UAUIM, impreuna cu actele doveditoare solicitate, la adresa de email mgherghe.iaim@yahoo.com.

Toate cererile vor fi confirmate de primire.

Termen de transmitere cereri si documente doveditoare, cf dosar: 15.06.2021