Atenție, seria 6: Cu toate că zilele 28 mai respectiv 01 iunie 2018 sunt declarate zile libere, ședințele de pregătire și simulare programate în zilele respective vor avea loc, conform programului deja afișat.
Facultatea de Arhitectură, programele
Facultatea de Urbanism, programele
Facultatea de Arhitectură de Interior, programele
Sesiunile de lucru se adresează potențialilor candidați din acest an și urmăresc familiarizarea acestora cu tipologia subiectelor, atmosfera și desfășurarea examenelor de admitere.
Sesiunile vor cuprinde aplicații pe baza tematicii subiectelor de examen de admitere, la toate programele de licență și licență și master integrat oferite de UAUIM, cu o simulare în ziua de VINERI (urbanism și arhitectură de interior) și o alta SÂMBĂTĂ (arhitectură).
Programul se va desfășura în șase serii astfel:
la sediul UAUIM din București, str. Academiei 18-20, de luni până vineri între orele 16.30-20.30 și sâmbăta între orele 10.00-15.00.
De luni până joi vor avea loc ședințe de îndrumare (o ședință/zi) dedicate admiterii la Facultatea de Arhitectură (2 zile), Facultatea de Urbanism (1 zi) respectiv Facultatea de Arhitectură de Interior (1 zi).
Vineri vor avea loc simulările examenelor de admitere la Facultatea de Urbanism și Facultatea de Arhitectură de Interior. Cele două simulări vor avea loc în același timp, candidații trebuind să opteze pentru una din ele.
Sâmbătă va avea loc simularea examenului de admitere la Facultatea de Arhitectură.
Pentru fiecare sesiune sunt disponibile maximum 40 de locuri.
Per modul săptămânal este de 360 RON. Taxa acoperă participarea la:
În vederea înscrierii, fiecare candidat va urma pașii de mai jos:
Pasul 1. Candidatul va verifica disponibilitatea locurilor libere la numărul de telefon 021 3077 260 și va solicita rezervarea unui loc specificând seria dorită din cele șase disponibile (Atenție, la acest moment – Pasul 1 – înscrierea nu este validată);
Pasul 2. Candidatul va achita taxa per modul săptămânal (360 RON) în oricare din variantele de mai jos:
Pasul 3 (obligatoriu). Candidatul va trimite chitanța scanată la adresa de email simulare_uauim@yahoo.com, pentru VALIDAREA înscrierii, conform calendarului de mai jos:
Atenție: doar cei care au validat înscrierea pot participa la sesiunile de lucru (Pașii 1, 2 și 3 sunt obligatorii).
În momentul intrării în sala de curs, candidatul va avea asupra sa dovada de plată a taxei (chitanță sau OP) și un act de identitate.