Hotărâre privind înscrierea studenților confirmați pozitiv în urma testării COVID
În data de 6 octombrie 2020, Consiliul de Administrație al UAUIM a hotărât urmatoarele:
- Studentii confirmati pozitiv in urma testarii COVID vor putea efectua inscrierea in ani de studii superiori pe baza trimiterii tuturor documentelor necesare la Registratura UAUIM, str. Academiei nr. 18-20, sector 1, Bucuresti, pana la data de 16 octombrie 2020, insotite de dovada testarii, prin servicii postale sau de curierat.
- Studentii aflati in carantina, autoizolare precum si cei care din motive obiective nu pot fi prezenti fizic la sediul UAUIM pentru efectuarea formalitatilor necesare inscrierii in ani de studii superiori, vor proceda la trimiterea documentelor necesare insotite de o declaratie pe proprie raspundere care sa justifice situatia de fapt, la Registratura UAUIM, str. Academiei nr. 18-20, sector 1, Bucuresti, pana la data de 16 octombrie 2020, prin servicii postale sau de curierat.
Toate taxele aferente inscrierii in ani de studii superiori se vor plati la Banca Comerciala Romana, orice sucursala, in contul UAUIM, IBAN RO65RNCB0090000508480011, cod fiscal 4283996.
Formular inmatriculare 2020-2021.pdf
- Contract de studiu APP 09.20.pdf
- Contract de studiu PPU 09.20.pdf
- Contract de studiu UAT 09.20.pdf
- Contract de studiu master 09.20.pdf
Inscrierea in anii superiori se face in intervalul orar 9:30-15:30 după cum urmează:
- luni 05.10.2020 an II U
- marti 06.10.2020 anul III U + module optionale
- miercuri 07.10.2020 anul IV U
- joi 08.10.2020 anul II P
- vineri 09.10.2020 anul III P + module optionale
- luni 12.10.2020 anul IV P
- marti 13.10.2020 an II master MMU
- miercuri 14.10.2020 an II master MPT
- joi 15.10.2020 an II master MATDR
Studentii vor avea asupra lor toate documentele necesare inscrierii la studii deja completate (formular de inmatriculare, contract de studii in 2 exemplare), precum si carnetul de student, legitimatia de transport si cardul ISIC pentru vizare.
Studentii care nu se incadreaza in limita numarului de locuri bugetate aprobat pentru anul – 2020/2021 -, in conformitate cu listele continand clasamentul punctajelor, publicate la data inscrierii la studii, vor prezenta obligatoriu chitanta de achitare a primei rate din taxa de studiu – in copie (2500 lei la Programele de Licenta+22 lei card ISIC, respectiv 2000 lei +22 lei card ISIC la Programele de Master).
Termenul de inscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizeaza ca neinscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare conform regulament general privind activitatea profesonala a studentilor.