UAUIM
Prima pagină | Universitatea | Informații publice | Admitere | Facultăți | Departamente | Doctorat | Cercetare | Sponsori | Contact
Inscriere an universitar 2020-2021 Facultatea de Arhitectură de Interior
Publicat 29 septembrie 2020, ultima actualizare 7 octombrie 2020

Inscriere an universitar 2020-2021 Facultatea de Arhitectură de Interior

7 octombrie 2020

Hotărâre privind înscrierea studenților confirmați pozitiv în urma testării COVID

În data de 6 octombrie 2020, Consiliul de Administrație al UAUIM a hotărât urmatoarele:

  • Studentii confirmati pozitiv in urma testarii COVID vor putea efectua inscrierea in ani de studii superiori pe baza trimiterii tuturor documentelor necesare la Registratura UAUIM, str. Academiei nr. 18-20, sector 1, Bucuresti, pana la data de 16 octombrie 2020, insotite de dovada testarii, prin servicii postale sau de curierat.
  • Studentii aflati in carantina, autoizolare precum si cei care din motive obiective nu pot fi prezenti fizic la sediul UAUIM pentru efectuarea formalitatilor necesare inscrierii in ani de studii superiori, vor proceda la trimiterea documentelor necesare insotite de o declaratie pe proprie raspundere care sa justifice situatia de fapt, la Registratura UAUIM, str. Academiei nr. 18-20, sector 1, Bucuresti, pana la data de 16 octombrie 2020, prin servicii postale sau de curierat.

Toate taxele aferente inscrierii in ani de studii superiori se vor plati la Banca Comerciala Romana, orice sucursala, in contul UAUIM, IBAN RO65RNCB0090000508480011, cod fiscal 4283996.

29 septembrie 2020

Formular inmatriculare 2020-2021.pdf

Clasamente FAI.zip

Înscrierea în anul I repetenți

Înscrierea în anul I repetenți- 2020/2021 - se va efectua luni, 05.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM – în holul din fața Sălii Frescelor.

Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:

  • formular
  • contract de studiu an curent
  • carnetul de student,
  • legitimația de transport
  • cardul ISIC pentru vizare.

Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..

Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.

Se precizează ca neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.

Înscrierea în anul II

Înscrierea în anul II – 2020/2021 - se va efectua luni, 05.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM – în holul din fața Sălii Frescelor.

Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:

  • formular
  • contract de studiu an curent
  • carnetul de student,
  • legitimația de transport
  • cardul ISIC pentru vizare.

Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..

Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.

Se precizează ca neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.

Contracte străini / cont propriu valută:

Contract de studiu an II - AInterior RO 2020 CPValuta.pdf

Înscrierea în anul III

Înscrierea în anul III –2020/2021- se va efectua marți, 06.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM - în holul din fața Sălii Frescelor.

Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:

  • formular
  • contract de studiu an curent
  • carnetul de student,
  • legitimația de transport
  • cardul ISIC pentru vizare.

Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..

Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.

Se precizează ca neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.

Contract străini / cont propriu valută:

Înscrierea în anul IV

Înscrierea în anul IV –2020/2021- se va efectua miercuri, 07.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM - în holul din fața Sălii Frescelor.

Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:

  • formular
  • contract de studiu an curent
  • carnetul de student,
  • legitimația de transport
  • cardul ISIC pentru vizare.

Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..

Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.

Se precizează că neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.

Înscrierea în anul V

Înscrierea în anul V –2020/2021- se va efectua joi, 08.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM – în holul din fața Sălii Frescelor.

Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:

  • formular
  • contract de studiu an curent
  • carnetul de student,
  • legitimația de transport
  • cardul ISIC pentru vizare.

Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..

Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.

Se precizează ca neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.

Orar – toate facultățile
ORAR Sem1.20-21 - v3.3_1009.pdf
Tur virtual
architecture.uauim.ro
Illustration by Laura Cristea and Cristina Popescu
Ten good reasons to study Architecture at UAUIM
Secția de Arhitectură în limba engleză:
https://architecture.uauim.ro/