În conformitate cu prevederile Regulamentului privind concursul de admitere în anul I la programele de studii universitare de master din cadrul Facultății de Urbanism, candidații declarați admiși sunt invitați să se înmatriculeze în anul 1, an universitar 2025-2026, joi 31.07.2025, în intervalul orar 09.00-16.00, în holul principal al universității (acces din strada Academiei):
Înmatricularea candidaților admiși la programul de master Amenajarea Teritoriului și Dezvoltare Regională se va face în intervalul 9.00-10.40, după cum urmează:
Programare inmatriculare MATDR 30.07.2025.pdf
Înmatricularea candidaților admiși la programul de master Peisaj și Teritoriu se va face în intervalul orar 11.00-12.40, după cum urmează:
Programare inmatriculare MPT 30.07.2025.pdf
Înmatricularea candidaților admiși la programul de master Mobilitate Urbană se va face în intervalul orar 13.30-15.30, după cum urmează:
Programare inmatriculare MMU 30.07.2025.pdf
Înscrierea este condiționată de depunerea actelor de studii în original.
Pentru înscriere, toți candidații vor avea asupra lor toate documentele necesare, în format fizic, completate, datate și semnate, după caz.
Completarea documentelor nu se va efectua în sediul UAUIM. În sediul UAUIM nu vor fi disponibile formulare necompletate, prezența candidaților fiind permisă exclusiv pentru depunerea și verificarea dosarelor de înscriere.
Dosarul de înscriere cuprinde următoarele documente:
Acte necesare pentru înmatricularea studenților în anul I 2025 -2026
Candidații declarați admiși, vor prezenta la înmatricularea în anul I de studii, următoarele documente:
- Formularul de înscriere în anul i de studii în original, completat, semnat, datat;
Formular inmatriculare 2025-2026.pdf - Diploma de bacalaureat / atestat echivalare bacalaureat CNRED, în original;
- Foaie matricolă liceu, în original;
- Diploma de licență (dacă este cazul), în original;
- Supliment de diplomă/ foaie matricolă (dacă este cazul), în original;
- Adeverință absolvire licență pentru promoția curentă (dacă este cazul), în original;
- Adeverință privind regimul de taxă/buget (dacă este cazul), în original - pentru studenții/absolvenții a doua facultate;
- Contractul de studii în 2 exemplare completat, datat, semnat;
- Chitanța plății taxei de înmatriculare – copie;
- Dovada electronică a plății cardului de acces în universitate - vezi anunț Taxa card ISIC-UAUIM pentru studenții anului I, 2025-2026
- Chitanța plății ratei 1 din taxa anuală de studii, în cazul candidaților admiși pe locuri cu taxă– copie;
- 2 fotografii în format de buletin;
- Copie carte de identitate;
- Copie certificat de naștere;
- Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul);
- Adeverință medicală în original;
- Acte doveditoare în original pentru candidații admiși pe locuri speciale (romi, olimpici, absolvenți de liceu din mediul rural etc.).
- Certificat de competență lingvistică (pentru Arhitectură în limba engleză), în original
Taxa de înmatriculare în anul 1 și prima rată din taxa de studii (jumătate din cuantumul anual al acesteia - pentru candidații admiși pe locuri cu taxă) se vor achita la:
Banca Comercială Română – în contul:
Cod IBAN: RO65RNCB0090000508480011
Cod de identificare fiscală (CIF): 4283996