Înscrierea în anul I din anul universitar 2025-2026 a candidaților declarați admiși la concursul de admitere la studii universitare de doctorat, sesiunea septembrie 2025, se va face în sediul UAUIM din București, str. Academiei nr.18-20, sector 1, la Secretariatul Studiilor Universitare de Doctorat, în data de 17 septembrie 2025 între orele 11:00-15:00.
Candidații declarați admiși vor prezenta la înmatricularea în anul I de studii, următoarele documente:
- formularul de înscriere în anul I de studii în original, completat, semnat, datat;
Formular inmatriculare 2025-2026.pdf - diploma de Bacalaureat (sau atestat echivalare bacalaureat CNRED, dacă este cazul), în original;
- foaie matricolă liceu, în original;
- diploma de licență (sau atestat echivalare bacalaureat CNRED, dacă este cazul), în original;
- supliment de diplomă / foaie matricolă, în original;
- diploma de master (sau atestat echivalare bacalaureat CNRED, dacă este cazul), în original;
- supliment de diplomă master / foaie matricolă, în original;
- adeverință absolvire licență pentru promoția curentă (dacă este cazul), în original;
- adeverință absolvire master pentru promoția curentă (dacă este cazul), în original;
- chitanța plății taxei de înmatriculare (250 lei) – copie;
- chitanța plății ratei 1 din taxa anuală de studii (4750 lei), în cazul candidaților admiși pe locuri cu taxă – copie;
- fotografii în format de buletin;
- copie carte de identitate;
- copie certificat de naștere;
- copie certificat de căsătorie (dacă este cazul);
- adeverință medicală în original
Candidații admiși pe un loc cu taxă vor prezenta documentele de studii în original doar pentru a fi consemnate copiile acestora conform cu originalul de către Secretariatul Studiilor Universitare de Doctorat.
Documentele vor fi aduse intr-un dosar de carton-plic, pe care se se vor menționa numele si prenumele.
Taxa de înmatriculare, respeciv taxa de studii se plătesc în contul:
RO65 RNCB 0090 0005 0848 0011
cod fiscal 4283996
Taxa înmatriculare - 250 lei
Taxa de studii – 9500 lei/an – prima rata 4750 lei
Pentru înscrierea în anul universitar 2025-2026, studenții anului I trebuie să achite taxa în valoare de 25 lei pentru legitimația de acces UAUIM-ISIC și să prezinte o dovadă a plății la secretariat, fie printat, fie direct din aplicația de banking, în momentul înscrierii.
Cont bancar: RO64PIRB4217720200001000Beneficiar: APSTSP
Suma: 25 lei
Detalii plată: legitimație UAUIM-ISIC
După ce achitați taxa, completați formularul de mai jos pentru a putea fi emise legitimațiile.