Sesiunea I – iulie 2025
Înscrierea candidaților declarați admiși în baza primei opțiuni se va face cu prezență fizică la sediul Universității (Str. Academiei nr. 18-20, sector 1, București – pentru specializările Arhitectură Română, Arhitectură în limba Engleză, Arhitectură de Interior, Design de Produs, Mobilier și Amenajări Interioare, Proiectare și Planificare Urbană, Amenajarea și Planificarea Peisajului-, respectiv Str. Dealului nr. 6, Sibiu – pentru specializările Conservare și Restaurare de Arhitectură, Urbanism și Administrarea Teritoriului).
Înscrierea este programată pentru zilele de: 16.07.2025 (orele 09.00-16.00) și 17.07.2025 (orele 09.00-13.00).
Pentru evitarea aglomerației la sediul din str. Academiei nr.18-20, sector 1, București, înscrierea va fi făcută în două spații separate astfel:
-
în holul principal de acces în Universitate, cu acces din Str. Academiei nr. 18-20, pentru Facultatea de Arhitectură (Arhitectură în limba română, Arhitectură în limba engleză);
-
în holul de la Sala Frescelor, cu acces din Str. Biserica Enei, pentru Facultatea de Urbanism (Proiectare și Planificare Urbană, Amenajareași Planificarea Peisajului) și Facultatea de Arhitectură de Interior (Arhitectură de Interior, Design de Produs, Mobilier și Amenajări Interioare).
Pentru înscriere, toți candidații vor avea asupra lor toate documentele necesare, în format fizic, completate, datate și semnate, după caz.
IMPORTANT: completarea documentelor NU se va efectua în sediile UAUIM. De asemenea, în sediile UAUIM nu vor fi disponibile formulare necompletate, prezența candidaților fiind permisă exclusiv pentru depunerea și verificarea dosarelor de înscriere.
Acte necesare pentru înmatricularea studenților în anul I 2025 -2026
Candidații declarați admiși, vor prezenta la înmatricularea în anul I de studii, următoarele documente:
- Formularul de înscriere în anul i de studii în original, completat, semnat, datat;
Formular inmatriculare 2025-2026.pdf - Diploma de bacalaureat / atestat echivalare bacalaureat cnred, în original;
- Foaie matricolă liceu, în original;
- Diploma de licență (dacă este cazul), în original;
- Supliment de diplomă/ foaie matricolă (dacă este cazul), în original;
- Adeverință absolvire licență pentru promoția curentă (dacă este cazul), în original;
- Adeverință privind regimul de taxă/buget (dacă este cazul), în original - pentru studenții/absolvenții a doua facultate;
- Contractul de studii în 2 exemplare completat, datat, semnat;
- Chitanța plății taxei de înmatriculare – copie;
- Dovada electronică a plății cardului de acces în universitate - vezi anunț Taxa card ISIC-UAUIM pentru studenții anului I, 2025-2026
- Chitanța plății ratei 1 din taxa anuală de studii, în cazul candidaților admiși pe locuri cu taxă– copie;
- 2 fotografii în format de buletin;
- Copie carte de identitate;
- Copie certificat de naștere;
- Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul);
- Adeverință medicală în original;
- Acte doveditoare în original pentru candidații admiși pe locuri speciale (romi, olimpici, absolvenți de liceu din mediul rural etc.).
- Certificat de competență lingvistică (pentru Arhitectură în limba engleză), în original
Taxa de înmatriculare în anul 1 și prima rată din taxa de studii (jumătate din cuantumul anual al acesteia - pentru candidații admiși pe locuri cu taxă) se vor achita la:
Banca Comercială Română – în contul:
Cod IBAN: RO65RNCB0090000508480011
Cod de identificare fiscală (CIF): 4283996