Proces verbal jurizare concurs scoala Ferdinand.pdf
Premiul 1: Proiectul C09, autori Pindici Florin, Popescu Ana-Maria
Premiul 2: Proiectul C03, autori Draganescu Vasile-Valentin, Aldea Raluca Mihaela, Dinu Theodor Alexandru, Hussain Heba Sorina
Premiul 3: Proiectul C14, autori Lemnaru Adonis-Mihai, Babus Ana, Necula Diana-Mihaela, Subtirica Andrei-Florin, Bardan Anca, Puiu Octavian Dragos
Concursul propune studenților o temă de reflecție cu privire la rolul școlii în societatea românească în sec. 21, nu numai ca sistem de educație formală, ci și ca loc ce inspiră și creează premisele unei societăți mai bune.
Scopul concursului de idei este de a aduce în atenția decidenților și a mediului profesional importanța calității spațiilor din instituțiile de învățământ ca suport pentru coeziune comunitară și recunoașterea rolului culturii în educația sec. 21. În acest sens, prin prezentul concurs Școala Ferdinand I din București este privită ca un studiu de caz relevant pentru proiecția în spațiu a unei viziuni despre ce poate să însemne "școala" ca transpunere a unor vise responsabile.
Concursul de idei supune studiului podul clădirii existente, un loc generos atât ca suprafață dar mai ales ca spațialitate și urmărește transformarea acestuia într-un "loc" substanțial, un "pod între școală și comunitate".
Documentația de concurs este disponibilă în format electronic și poate fi descărcată gratuit de pe pagina de facebook a concursului: Concurs idei Podul Școlii Ferdinand.
Școala Gimnazială Ferdinand I, cu sediul în Bulevardul Gării Obor nr. 16, reprezentată prin dna profesor Violeta Dascălu, în calitate de director.
(Partener) Universitatea de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu” București, Str. Academiei nr.18-20, 010014 București, România, coordonatori conf. dr. arh. Melania Dulămea, lect. dr. arh. Vera Marin.
În urma jurizării se vor acorda 3 premii, după cum urmează:
Membri titulari:
Membri supleanți: