UAUIM
Prima pagină | Universitatea | Informații publice | Admitere | Facultăți | Departamente | Doctorat | Cercetare | Sponsori | Contact

SFA-61 Game Design

Facultatea de Arhitectură de Interior / Design de Produs
anul IV, sem 1, 2019-2020 | Disciplină obligatorie | Ore/săptămână: 2C | Credite ECTS: 2
Departament:
Studiul Formei și Ambient
Titular:
lect.arh. Mihai Irimescu
Obiective:

Familiarizarea cu industria jocurilor
Tehnici de Game Design

Conținut:

Titlul cursurilor:

1 Introducere
2 Istoria si evolutia jocurilor video
3 Etapele dezvoltarii unui joc, Departamente si Project management
4 Termeni folositi in industrie
5 Game Design 1 - Scenariu
6 Game Design 2 - Fun
7 Limitari tehnologice
8 Game Design 3 - design de nivel si misiune
9 Game Design 4 - design de personaj
10 Board Games
11 Level Design - editoare de nivel, editoare de misiune
12 Tehnici folosite in modelarea 3D pentru randari in timp real
13 Jocuri de telefon / tableta
14 Exemple practice

Titlurile temelor practice:

1 Tipuri de jocuri
2 Tipuri de console
3 Exemple de jocuri

Metoda de predare:

Curs si Exemple practice

Mod de evaluare:

Activitatea la curs si sustinerea unei lucrari practice

Bibliografie minimală:

Theory of Fun for Game Design - Raph Koster
GD 0.1 - Misha (Apple Books)
Form, Function and Delight - Misha (Apple Books)
https://youtu.be/04rJlib4h58
https://youtu.be/kTuYa045GsA
https://www.academia.edu/41501385/Game_Design_0.1
https://www.academia.edu/41491778/Form_Function_and_Delight

Un material de prezentare a Universității de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu” – informații despre admitere, programe de studii, facilități oferite, cercetare, burse și mobilități pentru studenți, alumni etc:
Brosura UAUIM.pdf [23MB]
Illustration by Laura Cristea and Cristina Popescu
Ten good reasons to study Architecture at UAUIM
Secția de Arhitectură în limba engleză:
https://architecture.uauim.ro/